Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Przeciwdziałanie cyfrowemu wykluczeniu dzieci z rodzin byłych pracowników PGR-ów

2021-11-20 15:59:48

Szanowni Państwo, 

z uwagi na zmiany interpretacji wytycznych oraz regulaminu konkursu „Granty PPGR”  - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym, istnieje konieczność doprecyzowania informacji, umożliwiających przeprowadzenie oceny formalno-merytorycznej złożonego przez Państwa Oświadczenia.

W celu dokonania weryfikacji poprawności danych w złożonych oświadczeniach, zobowiązuje się Państwa do uzupełnienia dokumentacji o niezbędny dokument potwierdzający zatrudnienie, wskazanego w oświadczeniu członka rodziny krewnego w linii prostej (tj. rodzic, dziadkowie, pradziadkowie), który to pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR.

Wymaganymi dokumentami na potwierdzenie faktu zatrudnienia są m.in.: zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania. 

Ponadto zobowiązuje się również do złożenia dokumentów potwierdzających pokrewieństwo dziecka z ww. krewnym.

Dokumenty należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Chojnie w nieprzekraczalnym terminie do 26 listopada 2021 r. do godz. 15:15.”



Strona główna

Licznik odwiedzin

11581176

Opracowanie graficzne
Centrum Informacji w Chojnie e-mail: nastrone@chojna.pl Deklaracja dostępności

Obsługa techniczna
ALFA TV